Oto nasz bestseler!
Ta pozycja powinna się znaleźć na każdej dziecięcej półce!
Bajka o ślimaku Marcelu i jego przygodach. Mądra i ciepła bajka dla dzieci w wieku od 4 lat, o naszych marzeniach i możliwościach ich realizacji
Poznajcie Bohaterów tej pięknej historii:
Ślimak Marcel
Jak przystało na przedstawiciela swojego gatunku, Marcel raczej nie jest „demonem prędkości”, ale Ślimaczek ciągle o niej marzy.
Uwielbia też gwiazdy. Mógłby w nie patrzeć godzinami oddając się rozmyślaniom. Poza tym jest przyjacielski i na swój sposób dzielny, a w trudnych sytuacjach nawet gotów do poświeceń.
Pani Sowa
Sowa mieszka w swojej dziupli w lesie, całkiem niedaleko, jeśli się jest zającem i bardzo daleko, gdy się jest ślimakiem.
Jest dziedzicznie obciążona mądrością swoich przodków.Preferuje raczej nocne życie i bardzo dba o swój wzrok. Nie przepada za drobnym drukiem w książkach, a jeszcze bardziej nie przepada za pobudkami w dzień. Bywa wtedy nieco opryskliwa. No…może nawet trochę więcej niż nieco.
Koń Karol
Karol jest osobnikiem bardzo pozytywnie nastawionym do świata. Niestety posiada wielką słabość do jabłek oraz cechuje go młodzieńcza niecierpliwość. Zapewne dojrzałe jabłka byłyby zdrowsze, ale gdy się ma „końskie zdrowie” można sobie pozwolić na o wiele więcej. Młodzieńczy wiek nie sprzyja również słuchaniu dobrych rad, zwłaszcza gdy pochodzą one od Osła.
Zając Ptysiek
Ptysiek jest ciekawskim i żądnym przygód sympatycznym szarakiem. Niestety jak każdy szanujący się zając nie grzeszy odwagą.
W wyobraźni wciela się w bohaterów przygodowych książek, jednak w realnym świecie strach go paraliżuje i nie pozwala mu na realizację swoich pragnień.
Osiołek Hipolit
Osiołek Hipolit to dojrzały i stateczny czworonóg.
Jest dobrze wychowany i ma pozytywne nastawienie do świata. Uwielbia czytać i żartować. Czasami dzieli się swoją wiedzą z innymi. Niestety, nie wszyscy traktują Osiołka serio.
Szufladki i Metki
Szufladki oraz Metki to postaci zdecydowanie negatywne.
Chociaż oficjalnie pojawiają się dopiero pod koniec historii, to w podstępny i w zakamuflowany sposób wpływają na bohaterów od samego jej początku, a właściwie to sączyły swój jad na długo przedtem zanim przygoda się wydarzyła.